Imobile private sau birouri
Administrare imobile
Administrarea imobilelor constă atât în administrarea tehnică a imobilului cât si în efectuarea altor servicii agreate cum ar fi plata utilităților, aerisirea periodică, corespondență, închirierea spațiului sau hrănirea animalelor de companie, udarea plantelor, citirea apometrelor, diverse plăți pe durata concediilor.
În administrarea tehnică a imobilui pot fi incluse serviciile următoare (începând de la 50 euro/lună):
- întreținerea tehnică a imobilului;
- verificarea contoarelor (apometre, contoare gaz);
- urmărirea lucrărilor si a reparațiilor;
- realizarea de lucrări de reparații de orice natură;
- organizarea si supervizarea reparațiilor, renovărilor, mobilării, etc.
Administarea imobilelor închiriate în regim normal (10-15% din chirie):
- prezentarea si promovarea spațiilor destinate închirierii
- negocierea si încheierea contractelor de închiriere.
- întreținerea spațiului din punct de vedere tehnic pentru a asigura chiriasului condiții optime de ocupare a spațiului închiriat (înainte de închiriere sau în cazul în care apar defecțiuni în spațiu)
- verificarea respectări obligațiilor contractuale de către chirias inclusiv plata facturilor de utilități (întreținere, energie electrică, gaz si internet)
- colectarea chiriilor
- servicii suplimentare: curățenie, dezinsecție, deratizare etc
- prezentarea, promovarea si închirierea în regim hotelier
- întreținerea spațiului din punct de vedere tehnic si estetic
- gestionarea sumelor încasate, plata cheltuielilor necesare si raportarea tuturor acestor cheltuieli si încasări.
1 Likes